Hírek
Közterület-használati ügyintézési változások
2020. december 16., 16:36Közterület
Tájékoztatjuk az eddigi és leendő, a XIII. Kerületi Önkormányzat kezelésében lévő közterületek használóit (pl.: építési terület deponálási/felvonulási terület, vendéglátóterasz építés/kialakítás, megállítótábla kihelyezés, építési konténer stb.), hogy a vonatkozó jogszabályok változása miatt az ilyen típusú ügyek intézése 2021. január 1-jétől a XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalához kerülnek át.
A 2020. évben benyújtott, még erre az évre vonatkozó kérelmeket Társaságunk Közterületi divízió – Közútkezelő ágazata intézi, az idei évben benyújtott, de a jövő esztendőre vonatkozó kérelmeket már a XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalának illetékes szervezeti egysége bonyolítja. Ugyanez érvényes a 2021. január 1-jét követően benyújtásra kerülő kérelmek tekintetében is, azt, azokat illetékességből az Önkormányzat feladattal és hatáskörrel megbízott szervezeti egységének továbbítjuk ügyintézésre.
A Zrt. központi honlapján működő elektronikus ügyintézési felületen az „Ügyfélablak”-ban a „Közterület-foglalás konténer számára” ügytípus megszűnik, illetve a Közterület/Parkolás menüpont Letölthető dokumentumok almenüpontból az ehhez az ügytípushoz kapcsolódó nyomtatványokat töröljük.
Amennyiben 2021. évre vonatkozó közterület-használati kérelmet kíván benyújtani, úgy kérjük, hogy azt, és annak mellékleteit az ugyfelszolgalat@bp13.hu e-mail-címre megtenni szíveskedjen.
A Zrt. központi honlapján működő elektronikus ügyintézési felületen az „Ügyfélablak”-ban a „Közterület-foglalás konténer számára” ügytípus megszűnik, illetve a Közterület/Parkolás menüpont Letölthető dokumentumok almenüpontból az ehhez az ügytípushoz kapcsolódó nyomtatványokat töröljük.
Amennyiben 2021. évre vonatkozó közterület-használati kérelmet kíván benyújtani, úgy kérjük, hogy azt, és annak mellékleteit az ugyfelszolgalat@bp13.hu e-mail-címre megtenni szíveskedjen.