Kezdőlap IngatlangazdálkodásHírek
Kedvelje oldalunkat a Facebookon! RSS Hírcsatorna Akadálymentes verzió

Hírek

Helyiségbérleti pályázat

Ez a cikk archív, így az ebben szereplő információk és adatok már nem biztos, hogy naprakészek.
A XIII. Kerületi Önkormányzat megbízásából, Társaságunk, a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. 2018. március 12. és április 10. 16.00 óra között nyilvános pályázatot hirdet az Önkormányzat tulajdonában álló, alábbi helyiségek liciten, határozott időre, 5 évre, további 5 éves előbérleti jog biztosítása mellett történő bérbeadására, a cikkben részletezett feltételek mellett.
8674840572.png
1. A Dagály utca 17-19. 2. lh., címen (hrsz.: 25867/10/A/18 és 25867/10/A/48) fekvő, utcai és udvari bejáratú, alagsori, 167 m2 alapterületű helyiség.
Megtekintési időpontok 2018. március 27. (kedd) 11.30-12.30 óra, valamint 2018. április 5. (csütörtök) 16.00 és 16.45 óra között.
A bérleti díj alsó határa, amelyről indul a licit, 2.500 Ft/m2/hó+Áfa (versenytárgyalás esetén a licitlépcső: 100,-Ft/m2/hó+Áfa), a pályázat benyújtásáig befizetendő biztosíték összege 3.181.350 Ft.
Kizárt tevékenységek: szeszes italt forgalmazó élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelem, vagy közerkölcsöt sértő tevékenység, erotikus termékeket forgalmazó üzlet, szálláshely szolgáltatás (hostel stb.), játékterem, kaszinó.
Az előbbiekben felsorolt tevékenységek bármelyikének megjelölése kizáró ok.
Közművek és kiszolgáló helyiségek: elektromos áram, gáz, víz, 2 wc, mosdó, konyha, öltöző.
Az ingatlan fűtését korábban 2 db gázkonvektor látta el, amelyet a leendő bérlőnek saját költségén szakemberrel felül kell vizsgáltatni.
A két albetétből álló alagsori helyiség összenyitásából létrejött ingatlan az utcáról és az udvarról három lépcsőn közelíthető meg.
Javasolt tevékenységek: az ingatlan zajjal nem járó sporttevékenység, iroda, (állat)orvosi rendelő, lakossági szolgáltatás, esetleg sütés-főzéssel és alkoholárusítással nem járó vendéglátási vagy kereskedelmi tevékenységre is használható. (A javasolt tevékenységek nem kötelező érvényűek, azaz nem kizáró ok olyan tevékenységgel indulni a pályázaton, amely a felsoroltak között nem szerepel.)

2. A Pannónia utca 95. 3. lh. címen (hrsz.: 25626/4/C/4, a 25626/4/C/5 és 25626/4/C/6; Energetikai tanúsítvány száma HET-00396905, besorolása: FF), mindösszesen 174 m2 alapterületű (4. albetét 142 m2, 5. albetét 16 m2, 6. albetét 16 m2) helyiség. A 4. számú albetét utcai bejáratú földszinti, amelyen keresztül a társasház udvari átjáróján keresztül közelíthető meg a műszakilag elkülönült 5. és 6. albetét.
Megtekintési időpontok 2018.március 27. (kedd) 10.30 és 11.00 óra és 2018. április 5. (csütörtök) 15.00 és 15.30 óra között.
A bérleti díj alsó határa, amelyről indul a licit, 750 Ft/m2/hó+Áfa (versenytárgyalás esetén a licitlépcső: 100,-Ft/m2/hó+Áfa), a pályázat benyújtásáig befizetendő biztosíték összege 994.410 Ft.
Kizárt tevékenységek: sütés-főzéssel, alkoholárusítással járó vendéglátás, vagy közerkölcsöt sértő tevékenység, erotikus termékeket forgalmazó üzlet, szálláshely szolgáltatás (hostel stb.), játékterem, kaszinó. Az előbbiekben felsorolt tevékenységek bármelyikének megjelölése kizáró ok.
Közművek és kiszolgáló helyiségek: elektromos áram, víz, távfűtés (hőmennyiségmérővel felszerelve) és távmelegvíz-ellátás, wc, mosdó, mosogató.
A helyiségben lévő felszerelések, berendezési tárgyak cserét igényelnek, amelyet a leendő bérlőnek saját költségen bérbeszámítás nélkül kell elvégezni. Az ingatlan vízmérői cserét és hitelesítést igényelnek, amelynek költsége a leendő bérlőt terheli.
Javasolt tevékenységek: az ingatlan zajjal nem járó üzleti, gazdasági, művészeti, kereskedelmi, szolgáltatási, vendéglátási tevékenységre használható, mint például ügyfélszolgálati iroda, művészeti stúdió, kiállítóterem, (állat)orvosi rendelő, lakossági szolgáltatási vagy kereskedelmi tevékenység, hidegkonyhás vagy nem helyben készített élelmiszerekre vendéglátás, élelmiszerüzlet nem helyben fogyasztható szeszesital forgalmazásával. (A javasolt tevékenységek nem kötelező érvényűek, azaz nem kizáró ok olyan tevékenységgel indulni a pályázaton, amely a felsoroltak között nem szerepel.)

3. A Visegrádi utca 9. címen (hrsz.: 25153/0/A/18; Energetikai tanúsítvány száma: HET 00026048, besorolása: E) fekvő 215 m2-es (földszint 129 m2+galéria 86 m2) utcai bejáratú helyiségre. A bérlőnek a kizárólag a földszinti helyiségből megközelíthető 53 m2 alapterületű pincei részre előzetes szerződéskötési kötelezettség-vállalást kell tenni.
Megtekintési időpontok 2018. március 27. (kedd) 08.30 és 10.00 óra, valamint 2018.április 5. (csütörtök) 13.00 és 14.30 óra között.
A bérleti díj alsó határa, amelyről indul a licit földszint 1000 Ft/m2/hó+Áfa, a galéria 700 Ft/m2/hó+Áfa (mindösszesen 189.200.- Ft/hó+Áfa (Versenytárgyalás esetén a licitlépcső nettó 5000,- Ft/hó). A pályázat benyújtásáig befizetendő biztosíték összege 1.441.700,- Ft.
Kizárt tevékenységek a sütés-főzéssel, alkoholárusítással járó vendéglátás, vagy szeszes italt is forgalmazó élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelem, vagy közerkölcsöt sértő tevékenység, erotikus termékeket forgalmazó üzlet, szálláshely szolgáltatás (hostel stb.), játékterem, kaszinó, vagy raktár. (Az itt felsorolt tevékenységek bármelyikének megjelölése kizáró ok.)
Közművek és kiszolgáló helyiségek: az elektromos áram kikapcsolt, gáz, víz, 5 wc, 8 mosdó.
A helyiségben az elektromos közmű kikapcsolva, ezért a mérőhely kialakítása a leendő bérlőt terheli. Ennek költségére árajánlat benyújtását követően bérbeszámítási megállapodás köthető.
Egyéb információk: A helyiségben lévő berendezési tárgyak, asztalok, székek stb. felhasználhatók.
Javasolt tevékenységek: az ingatlan zajjal nem járó tevékenységre (pl.: ügyfélszolgálati iroda, művészeti stúdió, (állat)orvosi rendelő), lakossági szolgáltatási vagy kereskedelmi, illetve sütés-főzéssel és alkoholárusítással nem járó tevékenységre (beszállított termékek forgalmazásával) vendéglátás (pl.: cukrászda, büfé, catering szolgáltatás) is használható. A javasolt tevékenységek nem kötelező érvényűek, azaz nem kizáró ok olyan tevékenységgel indulni a pályázaton, amely a felsoroltak között nem szerepel.
Pincei részre szerződéskötési kötelezettségvállalás az alábbiakban részletezettek szerint:
A 18. számú albetéthez a társasházzal kötendő megállapodás alapján csatolásra kerül a jelenleg közös tulajdonban lévő 53 m2 alapterületű pincei helyiség, amely kizárólag a földszinti helyiségből közelíthető meg.
A jelen pontban feltüntetett helyiség bérbevételére pályázók a pályázat benyújtásával tudomásul veszik és vállalják, hogy amennyiben a nyertes pályázat szerint kötendő bérleti jogviszony időtartama alatt az 53 m2 alapterületű pincei rész a társasházi alapító okirat módosításával jogilag a 18. sorszámú albetéthez kerül, úgy a bérleti szerződés tárgyát a pincei részre is kiterjedően módosítják az alábbi lényeges feltételekkel:
- a bérleti szerződés tárgyát képezi a pincei rész legfeljebb 53 m2 alapterülettel;
- a pincei részre jutó bérleti díj: 2019. december 31-ig történő csatolás esetén: 400.- Ft/m2/hó+Áfa, 2022. december 31. napjáig történő csatolás esetén 450.- Ft/m2/hó+Áfa;
- a bérleti szerződés pincei részre vonatkozó kiegészítéséről és az alapító okirat módosításáról a bérbeadó köteles a bérlőt írásban tájékoztatni, bérlő köteles a tájékoztatás kézhezvételét követő 30 napon belül a bérleti szerződést megkötni;
- amennyiben a bérlő a bérleti szerződés módosítást nem köti meg, úgy a bérbeadó jogosult a bérleti szerződést felmondani.

4. A Visegrádi utca 9. címen (hrsz.: 25153/0/A/16 helyrajzi számú albetét része /az albetéthez tartozó földszinti, külön bejáratú és műszakilag leválasztott 41 m2 alapterületű üzlet nem képezi a bérbeadás tárgyát/ két utcai bejárattal rendelkező 245 m2-es (saroképületben lévő) helyiség, amelynek földszinti része 129 m2, galériarésze 116 m2. A bérlőnek a kizárólag a földszinti helyiségből megközelíthető 69 m2 alapterületű pincei részre előzetes szerződéskötési kötelezettségvállalást kell tenni.
A bérleti díj alsó határa, amelyről indul, a földszinti rész tekintetében 1800,- Ft/m2/hó+Áfa, a galériaszint tekintetében 900,- Ft/m2/hó+Áfa (mindösszesen 336.600.- Ft/hó+Áfa, versenytárgyalás esetén a licitlépcső: nettó 5000,- Ft/hó), a pályázat benyújtásáig befizetendő biztosíték összege 2.564.900.- Ft.
Megtekintési időpontok 2018. március 27. (kedd) 08.30 és 10.00 óra, valamint 2018. április 5. (csütörtök) 13.00 és 14.30 óra között.
Kizárt tevékenységek a sütés-főzéssel, alkoholárusítással járó vendéglátás, vagy szeszes italt is forgalmazó élelmiszer jellegű vegyes kiskereskedelem, vagy közerkölcsöt sértő tevékenység, erotikus termékeket forgalmazó üzlet, szálláshely szolgáltatás (hostel stb.), játékterem, kaszinó, vagy raktár (az itt felsorolt tevékenységek bármelyikének megjelölése kizáró ok).
Közművek és kiszolgáló helyiségek: elektromos áram, gáz, víz, wc, mosdó, konyha.
A jó állapotban lévő üzlethelyiség fűtését korábban (régi típusú) cirkókazán látta el, ezért a bérbevétel esetén szakemberrel történő felülvizsgálata szükséges, amelyet a leendő bérlőnek saját költségén kell elvégeztetni.
Egyéb információk: A jogilag az albetéthez tartozó földszinti, Katona József utcai külön bejáratú és műszakilag leválasztott 41 m2 alapterületű üzlet nem képezi a jelen bérbeadás tárgyát, annak jogilag történő leválasztását és új önálló albetétként történő bejegyzését a bérbeadó vállalja.
Javasolt tevékenységek: az ingatlan zajjal nem járó tevékenységre (pl.: ügyfélszolgálati iroda, művészeti stúdió, (állat)orvosi rendelő), lakossági szolgáltatási vagy kereskedelmi, illetve sütés-főzéssel és alkoholárusítással nem járó tevékenységre (beszállított termékek forgalmazásával) vendéglátás (pl.: cukrászda, büfé, catering szolgáltatás) is használható. A javasolt tevékenységek nem kötelező érvényűek, azaz nem kizáró ok olyan tevékenységgel indulni a pályázaton, amely a felsoroltak között nem szerepel.)
Visegrádi utca 9. 25153/0/A/16 helyrajzi számú részalbetét helyiség, a pincei részre szerződéskötési kötelezettségvállalás:
A 16. számú albetéthez a társasházzal kötendő megállapodás alapján csatolásra kerül a jelenleg közös tulajdonban lévő 69 m2 alapterületű pincei helyiség, amely kizárólag a földszinti helyiségből közelíthető meg.
A jelen pontban feltüntetett helyiség bérbevételére pályázók a pályázat benyújtásával tudomásul veszik és vállalják, hogy amennyiben a nyertes pályázat szerint kötendő bérleti jogviszony időtartama alatt a 69 m2 alapterületű pincei rész a társasházi alapító okirat módosításával jogilag a 16. sorszámú albetéthez kerül, úgy a bérleti szerződés tárgyát a pincei részre is kiterjedően módosítják az alábbi lényeges feltételekkel:
- a bérleti szerződés tárgyát képezi a pincei rész legfeljebb 69 m2 alapterülettel;
- a pincei részre jutó bérleti díj: 2019. december 31-ig történő csatolás esetén: 400.-Ft/m2/hó+Áfa, 2022. december 31. napjáig történő csatolás esetén 450.-Ft/m2/hó+Áfa;
- a bérleti szerződés pincei részre vonatkozó kiegészítéséről és az alapító okirat módosításáról a bérbeadó köteles a bérlőt írásban tájékoztatni, bérlő köteles a tájékoztatás kézhezvételét követő 30 napon belül a bérleti szerződést megkötni;
- amennyiben a bérlő a bérleti szerződés módosítást nem köti meg, úgy a bérbeadó jogosult a bérleti szerződést felmondani.

Befizetendő licitbiztosíték összege
A biztosíték összegét a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. Sberbank Magyarország Zrt-nél vezetett 14100471-68749249-06000007 számú számlájára kell átutalni, úgy, hogy az összegnek legkésőbb a pályázat benyújtási határidejéig (pályázati időszak végéig) be kell érkeznie, amely alatt a számlán történő jóváírást kell érteni. A licitbiztosíték összege a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. pénztárába történő befizetéssel is teljesíthető (1131 Budapest, Béke utca 65.) egyidejűleg megjelölve azt a számlaszámot, amelyre a pályázó a licitbiztosíték esetleges visszafizetése esetén az átutalást kéri.

Egy pályázó egyidejűleg több helyiségre is érvényesen pályázhat azzal, hogy valamennyi pályázatot és mellékleteit külön kell benyújtani, és a licitbiztosítékokat helyiségenként kell teljesíteni. Egy helyiségre egyidejűleg egy pályázó nyújthat be pályázatot, közös ajánlattételre nincs lehetőség.

Az írásos pályázatot a pályázati időszakon belül lehet benyújtani az alábbi módon:
- személyesen benyújtás esetén a benyújtás helye a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. Ingatlangazdálkodó Divízió Helyiséggazdálkodási Csoportja 1131 Budapest, Béke utca 65. (sorszám húzását követően, fsz. 1. számú ablakok);
- postai úton: a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. Ingatlangazdálkodó Divízió Helyiséggazdálkodási Csoportja részére címezve a 1131 Budapest, Béke utca 65. szám alatti székhelycímre továbbítva. Postai úton továbbított pályázat esetén a küldeménynek a pályázati időszak végéig igazoltan be kell érkeznie. A pályázó köteles viselni annak kockázatát, ha pályázati küldeménye a pályázati időszakon belül nem érkezik meg, nem teljes, hiányos, sérült stb. Kétség esetén a pályázónak kell hitelt érdemlően bizonyítania, hogy pályázata a szükséges mellékletekkel a pályázati időszak lejártáig megérkezett.

E-mailben nem lehet a pályázatot vagy annak mellékleteit benyújtani.
A tulajdonos megbízottja hiánypótlást nem bocsát ki, azonban a pályázónak lehetősége van a pályázati időszak lejártáig az esetleges hiányokat pótolni.

Pályázni kizárólag természetes személy vagy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bekezdés 1. pontja szerinti átlátható szervezet jogosult érvényesen.

A pályázat érvénytelen, ha
- a jogi személy pályázó nem minősül átlátható szervezetnek;
- a pályázó természetes személy vagy jogi személy a XIII. Kerületi Önkormányzat tulajdonában álló helyiséget bérel(t) és a pályázat kiírását megelőző 5 évben a Bérbeadó XIII. Kerületi Önkormányzattal szemben bérleti díjtartozása volt;
- a pályázó ellen (a lekért cégkivonat vagy egyéb rendelkezésre álló adat szerint) a NAV végrehajtási eljárást folytat, vagy a jogi személy pályázó végelszámolási, csődeljárási vagy felszámolási eljárás hatálya alatt áll, továbbá a bejegyzés alatt álló gazdasági társaság adóregisztrációs eljárás hatálya alatt áll, vagy a pályázó képviselője eltiltás hatálya alatt áll, és nincs másik önálló cégjegyzési joggal felhatalmazott képviselője;
- a pályázat a pályázati kiírás feltételeinek nem felel meg.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. április 10. (kedd) 16.00 óra.

A pályázathoz benyújtandó iratok:
- pályázati nyomtatvány, amely a honlapunkról (e cikkhez csatolt dokumentumként) letölthető, a nyomtatványon a konkrét tevékenységet illetve a pályázó elérhetőségeit (telefon, e-mail-cím, postacím) valamint a licitbiztosíték esetleges visszafizetésére megjelölt számlaszámot minden esetben szükséges megadni;
- a gazdasági társaság esetében rendelkezésre álló cégkivonat másolata, egyéb jogi személy esetében a pályázóra irányadó nyilvántartó bíróság vagy hatóság által a létesítést és működést igazoló hitelesített végzés vagy hitelesített határozat;
- aláírási címpéldány vagy aláírás-minta másolata,
- meghatalmazott esetén legalább teljes bizonyító erejű okiratba foglalt meghatalmazás,
- nullás NAV és XIII. kerület közigazgatási területén bejegyzett székhely esetén XIII. Kerületi Önkormányzat adóigazolása,
- igazolás a licitbiztosíték megfizetéséről.

A licit időpontja 2018. április 12. (csütörtök) a helyiségek listán szereplő sorrendjében az alábbiak szerint: 1. sorszámú ingatlan 09.00 óra, 2. sorszámú ingatlan 09.45 óra, 3. sorszámú ingatlan 10.30 óra, 4. sorszámú ingatlan 11.15 óra. Helye: XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. (1131 Budapest, Béke utca 65.) Helyiséggazdálkodási Csoport 1. emelet 109. szoba.

A pályázat érvényes, amennyiben a kiírási feltételeknek megfelel és a pályázó a licitbiztosíték befizetését, vagy átutalását a pályázat benyújtásakor igazolta.
Az induló bérleti díjat, azaz a bérleti díj alsó határát, amelyről a licit indul, a pályázó pályázatának benyújtásával vállalja. A licitlépcső mértéke a jelen pályázati felhívás táblázatos részében (csatolt dokumentum) meghatározott.

Amennyiben az érvényesen pályázó - személyesen vagy képviselője útján - a licittárgyaláson nem jelenik meg, úgy távolmaradása a pályázattól való visszalépésnek minősül, amely esetben a befizetett biztosíték összegét a pályázó elveszíti.

Felhívjuk a pályázók figyelmét, hogy a helyiségek megtekintésének lehetőségével mindenképpen éljenek!
A megtekintés elmaradása miatt a tárgyi helyiség állagával, műszaki állapotával kapcsolatos utóbb közölt kifogást nem áll módunkban elfogadni szerződéskötési akadályként.

A licittárgyalásról jegyzőkönyv készül, amelyet a tulajdonos megbízottjának munkatársai és a liciten részt vevő érvényes pályázók írnak alá. Az eredményes licitet követően a bérleti szerződéskötésre vonatkozó tulajdonosi nyilatkozatot a licittárgyalást követő legkésőbb 15 napon belül postai úton megküldjük a nyertes pályázónak, aki annak kézhezvételét követő 15 napon belül – az alább írt feltételek teljesítését követően – jogosult és köteles a bérleti szerződést megkötni.

A pályázók – kivéve az I. és II. helyezettet – a licittárgyalást követő legkésőbb 8 napon belül a befizetett biztosíték összegét visszakapják. A biztosíték összege a licit nyertesének (I. helyezett) a szerződéskötéskor fizetendő óvadék összegébe beszámításra kerül. Ha a biztosíték összege a fizetendő óvadék összegénél magasabb, a pályázat nyertese a különbözetet a szerződéskötéskor visszakapja. Amennyiben a nyertes pályázó – önhibájából – az előírt határidőben nem köti meg a bérleti szerződést, úgy a biztosíték összegét elveszíti és a licit második helyezettje részére nyílik lehetőség a bérleti szerződés megkötésére. Ez esetben rá, már a pályázat nyertesére (I. helyezettre) vonatkozó rendelkezések az irányadóak. A II. helyezett az I. helyezett szerződéskötését követő 8 napon belül a befizetett licitdíjat visszakapja. A pályázat nyertese a nyilvános pályázaton elért legmagasabb összegű bérleti díjon szerez bérleti jogot. A szerződéskötés feltétele a liciten megajánlott nyertes bérleti díj 2 havi bruttó bérleti díjnak megfelelő összegű óvadék megfizetése és az azonnali beszedési megbízásra vonatkozó felhatalmazás engedélyezése. A bérleti szerződés hatályba lépésének és a helyiség birtokba adásának feltétele, hogy a kijelölt bérlő saját költségén a szerződéskötéstől számított 15 napon belül a megkötött helyiségbérleti szerződéssel megegyező tartalmú egyoldalú kötelezettségvállaló nyilatkozatot közjegyző előtt aláírja és annak eredeti példányát 15 napon belül átadja a tulajdonos megbízottja részére.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a liciten kialakult nyertes bérleti díj minden év január 1-jével 5%-kal emelkedhet, és csökkentésére a későbbiekben sincs lehetőség.

A tulajdonos, illetve megbízottja a helyiséget jelenlegi megtekintett állapotában adja bérbe, felújítás címén jelen pályázati felhíváson túl bérbeszámítási igényt nem fogad el, és a helyiségben lévő közművek, berendezési és egyéb tárgyak működéséért felelősséget nem vállal. A bérleti jogviszony ideje alatt a helyiségek karbantartása a bérlő feladata és költsége. Amennyiben a helyiségben folytatandó tevékenység zajos, úgy a leendő bérlőnek saját költségén kell elvégeznie a helyiség megfelelő hangszigetelését.

A bérleti díjfizetési kötelezettség kezdete: 1., 2., 3., sorszámú ingatlanokra 2018. szeptember 1. napja, 4. sorszámú ingatlanra 2018. augusztus 1. napja.

A helyiségeket a szerződés megszűnésével rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban kell visszaadni.

A XIII. Kerületi Önkormányzat és a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. a helyiségek vonatkozásában nem vállal felelősséget, amennyiben a társasház a helyiségben folytatandó tevékenységet megtiltja. A társasház Szervezeti és Működési Szabályzatában esetlegesen tiltott tevékenységek a helyiségekben nem folytathatóak.

A helyiségek bérbeadását szabályozó 19/2011. (IV.22.) Ök. sz. rendelet 2015. április 1-jén hatályba lépett módosításával a bérleti jogot megszerzőnek (amennyiben a helyiség nagysága alapján a két tevékenység folytatására alkalmas) lehetősége nyílhat – a Tulajdonos külön hozzájárulása alapján – a helyiség egy részének albérletbe adására. Az albérletbe adott területre a helyiség bérlőjének vállalnia kell a kétszeres összegű bérleti díj fizetését.

A Tulajdonos fenntartja magának azt a jogot, hogy a pályázó által folytatni kívánt tevékenység alapján a pályázatot nem fogadja el, így a pályázót az eljárásból kizárja. Amennyiben a pályázó a pályázati nyomtatványon nem jelöli meg a helyiségben folytatni kívánt konkrét gazdasági vagy egyéb tevékenységet, az a pályázat érvénytelennek minősül.

A pályázattal kapcsolatban a +36-1/450-3103, +36-1/450-3124, +36-1/450-3128 Helyiséggazdálkodási csoport telefonszámokon lehet érdeklődni.