Aktuális
Központi ügyfélelégedettség-mérés
2020. október 26., 08:44
Ez a cikk archív, így az ebben szereplő információk és adatok már nem biztos, hogy naprakészek.
Társaságunk megalakítása óta kiemelt fontosságúnak tartja a lakossági és ügyfélkapcsolatok gondozását, az ügyfélkapcsolatok mind több és mind jobban működő csatornáinak kiépítését, annak érdekében, hogy minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsunk a kerületben élőknek, ügyfeleinknek.
E cél elérése érdekében az idei esztendőben több felületről is szeretnénk ügyfeleink rólunk, mint Társaságról, a munkánkról, az ügyfélszolgálatainkról alkotott véleményét begyűjteni.
Kérjük, hogy az elégedettségi kérdőív kitöltésével, ide kattintva, segítse Ön is munkánkat!
KÖSZÖNJÜK!
Kérjük, hogy az elégedettségi kérdőív kitöltésével, ide kattintva, segítse Ön is munkánkat!
KÖSZÖNJÜK!